21 November 2009

go go boy~ go go girl~

對呀對呀 對呀對呀 對呀對呀對呀對oY呀~

12度下, 最佳的暖身運動~

快閃gogo


未識既就快d學喇. 因為你會發現每次跳完都是正能量提升的最快最有效方法.
我地眾女工都預備中. 一齊著起拉鏈3, 跟著盧隊長一齊gogo~~~


------------------------------------------------------------------

後記:
我偷偷告訴你哦. 今次我要死定了.
shh... 不要那麼大聲了啦.
話說呢, 自開始學習這首gogo舞,
每天菇就有種蠢蠢欲動的感覺.
不止每天loop住同一首歌.
而是無論在那裡, 干著任何事都有著好想跳好想un好想踏腳的衝動.
呀仲有. 就係成日想微笑!
帶著headset, 會無視所有人. 隻腳仔會不其然踏了起來.
然後惡果來了.
少爺好言相勸菇唔聽. (oh sorry. 唔係唔聽, 係我真係control唔到嘛...)
繼而黑面投訴不想跟失心瘋女子上街,
再而下令在街上不准郁身郁細, 否則... (oooops sorry again, miss左, 不知道. 聽不進去... =p) .

這比流感還嚴重,

怎麼辦怎麼辦怎麼辦
不知道不知道不知道 (請配上*我愛你*音樂)


那菇妹悄悄約定你. 12月6日. 一. 起. gogo囉 ~(shhhhhhh...)

No comments:

Post a Comment