12 November 2009

幾經辛苦


得到了. 安樂晒=]

6 comments:

  1. 真係好好睇架!!!我尋晚都去睇左喇!!!

    ReplyDelete
  2. 你都係我老公的粉嗎?
    haha 我本來想係hk睇的. 但20冇晒飛, 我都冇特別再去買. 反而等內地既tour show. 我都好期待呢=]

    ReplyDelete
  3. 我本身都冇諗住睇架,因為講國語嘛,不過朋友又拎到飛咪去睇囉~
    好彩有去咋!!!超級好睇呀!!!仲見到呀y同埋同菇爹菇母添呀~~~

    ReplyDelete
  4. 當地球上好多人想睇,
    當地球上呢套drama的票在20分鐘內售罄
    當地球上好多人想睇而買唔到飛
    當地球上好多人肯比錢都找不到飛
    當地球上有一個人說起這麼的一句
    *我本身都冇諗住睇架,
    *不過朋友又拎到飛
    *咪去睇囉~

    身為火星菇的我
    我會徹底令地球滅亡.
    WA-HA-HA-HA-HA-HA-HA



    btw, 你ye是我老公的粉絲嗎?^ ^*

    ReplyDelete
  5. 唔好咁啦唔好咁啦~~~
    我係佢fans呀.不過唔係好忠心個種囉哈哈

    ReplyDelete
  6. 到時憑歌相認呀下~ =]

    ReplyDelete