26 May 2010

音樂晌起...


um... (整一整個mic) hello~
首先, 我要多謝大會, milk magazine同我(地)做左呢個訪問.
多謝亞key姐姐, photog哥哥, 同幕後手足令到成件事好好.
寫得有趣, d相好靚, 排版好睇.
多謝女工手足, 最好的plurkmate耶!
然後, (睇script, 哦, 開始要喊) 我要多謝我既經理人billie,
冇你照, 今日既我就唔係呢個我.
多謝你...同我(地)... 共渡所有既晴天同雨天,
有下午茶天冇下午茶天.
多謝daddymommy, 生左我呢個手工差燒.
(fm開始撩)
最後, 我要多謝我既老公C. 有你, 令我的手作事業變得更完全.
我找到了.
多謝~ 多謝!!
請大家立刻去買今期milk多多支持啦!!!!!




嘻~

No comments:

Post a Comment