26 January 2010

關於那個短髮女生


話說
除了楊丞琳, 我是很喜歡短頭髮的女生的.

最近菇妹好喜歡這個女子. 是因為那個廣告吧.
那當我以為她是廣告新星, 但google一下, 嘩. experience-d架喎.
我更發現, 原來她是我一直留意的那個女子.

其實與其說喜歡她, 不如說喜歡她的短頭髮. 因為我不認識她, 她的聲音菇亦不喜歡. 但不知怎的, 總覺得她好型. 巴士站watsons那個大大廣告, 雜誌上日本打扮但點睇都明明似係香港人, 都係呢位女子.
(証明我真係好鍾意佢個短頭髮呀下.) 有她的ad, 總會把菇的眼睛都攝過去. 什至傻了眼的看呆了頭的問少爺. 嘩... 佢個頭好靚呀. 我想剪呢個好唔好呀...

或者, 我應該加入佢fan club支持區揮手區, join佢fb group, 去佢forum, 什至寫信去jamcast.
懇求她reply我...

她的hair stylist是誰.



不過最嘩嘩嘩的是, 她叫

何.思.

諺.


所以呢位女生, 係有5個嘩的.




渺什麼渺???! 想變太空垃圾是不是?!! 斬你都費事. 仲唔ja ja淋自己look落崖?!! =p

6 comments:

  1. 我也想看看亞sa的短頭髮啊~~ :)

    ReplyDelete
  2. 但我比較喜歡顏卓靈(cherry ngan)的,呢...拍McDonald's 廣告的那個女仔啊^^

    ReplyDelete
  3. 亞sa一向都係短頭髮啦 haha

    等我check下邊個先~

    ReplyDelete
  4. 但我好像沒有見過你的真面目啊~~

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. 嘻嘻
    可能我地見過但個時仲未認識大家呢~


    同埋
    我係一隻菇我係一隻菇我係一隻菇...

    ReplyDelete