27 September 2009

終須會時辰到別怕

上次節目一出, 竟然同一時間有10個地球朋友說很surprised.
我沒有很驚訝, 只是一直忙著打著唔咸唔淡既中文字[因為我打中文字實在爛], 忙著為她平反.
地球人類說"終於明白點解你會識佢d歌喇".
我亦得以平反, 戚起半條眉仔的說 我一早都話好好聽架啦你地唔信.

上次很有替她開心的感覺, 整天hyper, 什至似有比她開心的感覺.
沈澱下來, 今天再說起, 感動得想要哭.
吐氣揚眉了.


有人知道的委屈就不再是委屈了. =)


btw, ella在rthk節目演村姑講野講野都很好看的. haha



p.s. 我是supergoo的supergoofans. 我都覺佢唱木紋都好好聽.
唱衰我老公C的歌的人我係會鬧爆的哈哈.

No comments:

Post a Comment